საქართველოს ელექტრონული კომერციის ასოციაცია 2018 წელს დაარსდა.
მისია: ელექტრონული კომერიციის ბიზნესთან დაკავშირებული მოთამაშეების გაერთიანება. ელექტრონული კომერციის ბიზნესის განვითარების შესაძლებლობების კვლევა და მისი წილის მნიშვნელობის გაზრდა ქვეყნის ეკონომიკაში.
სლოგანი: ინფორმაცია, კომუნიკაცია, გაერთიანება.
ელექტრონულ კომერციაში ჩართული ბიზნესების გაწევრიანება ასოციაციაში (2020 წლის ბოლოს მინიმუმ 50 წევრი ბიზნესი);
ასოციაციის წევრების საჭიროებებისა და გამოწვევების მუდმივი კვლევა;
ასოციაციის წევრების საჭიროებების ადვოკატირება;
ელექტრონული კომერციის ბიზნესთან აფილირებული მხარეების გამოვლენა და მათი ჩართვა ასოციაციის განვითარების პროცესში (მარეგულირებელი, საბანკო, მედია სტრუქტურები);
ასოციაციის წევრებისთვის რელევანტური ინფორმაციისა და განათლების წყაროების ძებნა და დროული დისტრიბუცია.